چند روش خانگی برای درخشش دندان ها

چند روش خانگی برای درخشش دندان ها

داشتن دندان های درخشان، سبب اصلاح طرح لبخند خواهد شد و در زیبایی لبخند بسیار تأثیرگذار است. مسواک زدن، روشی مستمر برای بهداشت فردی است، اما به تنهایی کافی نیست. چند روش خانگی برای درخشش دندان ها، وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان در مدت زمان کوتاهی، دندان های درخشان ایجاد کرد. در این مقاله به بررسی چند روش خانگی برای درخشش دندان ها خواهیم پرداخت.

روش خانگی برای درخشش دندان ها

برای داشتن لبخندی زیبا، نیاز است که به دندان های خود رسیدگی کنیم. برای درخشش دندان، می توان جرم گیری را در دندانپزشکی انجام داد اما این روش برای سلامت دندان زیاد مناسب نخواهد بود. جوش شیرین، آبلیمو، سرکه سیب و پوست موز از جمله موادی هستند که به روشی ساده می توانند موجب درخشش دندان های تان شوند. روش خانگی برای درخشش دندان ها، به سلامت دندان های تان کمک خواهد کرد و بدون نگرانی آن ها را می توانید استفاده کنید.

جوش شیرین روش خانگی برای درخشش دندان ها

یکی از روش های قدیمی و سنتی در سفید کردن دندان ها، استفاده از جوش شیرین به همراه آب اکسیژنه است که استفاده از آن برای چند ثانیه، در درخشش دندان ها تأثیر فوق العاده ای دارد. برای استفاده از این روش، باید آب اکسیژنه 3 درصد را به میزان چند قطره در مقداری از جوش شیرین بریزیم و تا زمانی که به شکل خمیر درآید هم بزنیم. این مخلوط، همانند یک خمیردندان خواهد شد و از آن برای چند ثانیه، روی دندان ها می توان استفاده کرد، زیرا استفاده طولانی سبب ساییده شدن دندان خواهد شد. از این محلول به طور مدام نباید استفاده کرد تا لایه بیرونی دندان دچار فرسایش نشود. استفاده سه تا پنج روزه از این خمیر مناسب خواهد بود و سپس به مدت 6-3 ماه نباید مصرف شود.

پوست موز روش خانگی برای درخشش دندان ها

قسمت داخلی در پوست موز غنی از پتاسیم، منگنز و مواد معدنی است که در سفید کردن دندان موثر هستند. این مواد از طریق مینای دندان جذب می شوند و به طرز شگفت آوری سبب سفید شدن دندان می شوند. می توان بعد از مسواک زدن، تکه ای از پوست موز را روی دندان ها کشید و سپس دندان را آب کشی نمود و قبل از خواب نیز این کار را می توان تکرار نمود.

سرکه سیب روش خانگی برای درخشش دندان ها

یک روش خانگی برای درخشش دندان ها، استفاده از سرکه سیب است. برای استفاده از آن، سرکه رقیق شده را که به نسبت سه به یک با آب مخلوط شده است (3 آب 1 سرکه سیب)، با خمیر دندان مخلوط کرد و به صورت معمولی شروع به مسواک زدن کرد. این روش ضرری برای دندان ها ندارد و به راحتی به درخشش دندان ها کمک می کند.

No Comments

Post A Comment

Call Now