نقش دندان های زیبا در افزایش اعتماد به نفس

نقش دندان های زیبا در افزایش اعتماد به نفس

بسیاری از انسان‌ها بر این باورند که داشتن اعتماد به نفس کاملاً اکتسابی است و برای رسیدن به آن بسیار تلاش می کنند، اصلاح طرح لبخند یکی از راههای رسیدن به اعتماد به نفس و حفظ زیبایی است؛ که البته راه های زیادی برای آن وجود دارد یکی از این راه ها ایمپلنت می باشد.

نقش ایمپلنت در اصلاح طرح لبخند

بسیاری از انسان‌ها با مشکلات بی دندانی مواجه هستند که این امر برخوردهای اجتماعی را برای آنها بسیار سخت و غیر قابل تحمل می‌کند. درگذشته تنها راه غلبه بر این مشکل گذاشتن دندان‌های مصنوعی بود اما خوشبختانه امروزه باوجود تعداد زیادی کلینیک ویژه دندانپزشکی و انجام ایمپلنت دندان این مشکلات برطرف شده و با اصلاح طرح لبخند پزشکان متخصص توانسته اند دندان های زیبا، همراه با لبخندی دلنشین را به بیماران خود هدیه بدهند.

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت شامل پین های باریکی است با جنس تیتانیوم که با سلول های بدن سازگار بوده و در استخوان فک کار گذاشته می شود. پس از اینکه ایمپلنت به فک پیچ شد حدود 3 تا 6 ماه به طول می انجامد تا استخوان فک کاملاً ترمیم شود. پس از آنکه این پایه تیتانیومی به طور کامل جوش خورد متخصص ایمپلنت، پروتز دندان را روی این پایه ها قرار داده و دندانها را همانند دندان های اصلی ترمیم می کند.

بهترین متخصص ایمپلنت چه کسی است؟

بیماران هنگام گرفتن تصمیم برای انجام ایمپلنت دندان با این مسئله مواجه می‌شوند که چه کسی بهترین متخصص ایمپلنت می باشد؟ بهترین متخصص کسی است که نه تنها خود تجربه و مهارت زیادی در کاشت ایمپلنت دندان داشته باشد بلکه دارای یک تیم خوب و متخصص در امر کاشت ایمپلنت دندان باشد تا بیمار بتواند با اطمینان و اعتماد به نفس کامل به او مراجعه کند.

اصلاح طرح لبخند در کودکان

بسیاری از کودکان طرح لبخند لثه ای دارند یعنی بیشتر تاج دندان ها در زیر لثه بوده و در هنگام خندیدن تصویر ناخوشایندی را برای کودکان به وجود می آورد به طوری که ممکن است موجب تمسخر همسالان خود قرار گیرند و اعتماد به نفس کودکان را از بین ببرد. باید توجه داشت که مسئله کودکان امر بسیار مهمی است، در چنین مواقعی باید به بهترین دندانپزشک کودکان مراجعه کرده تا با انجام عمل زیبایی بر روی دندان های کودک مشکل را برطرف کرده و با اصلاح طرح لبخند، لبخند زیبایی را بر صورت کودک بنشانید.

مزایای ایمپلنت دندان

ایمپلنت که یکی از روش های اصلاح طرح لبخندمی باشد در عین اینکه گران است اما مزایای زیادی دارد:
_ ایمپلنت نسبت به سایر درمان ها مانند دندان های مصنوعی متحرک یا ثابت راحت تر، مقاوم تر و بسیار زیباتر بوده و حتی اگر بهداشت دهان و دندان کاملاً رعایت شود ممکن است دائمی نیز باشد.
_با انجام ایمپلنت و پر شدن جای خالی دندان از دست رفته دیگر دندانها نیز سالم تر بوده و از دست نمیروند.
_مدت زمان ایمپلنت طولانی تر از سایر درمان ها بوده و در صورت از بین رفتن می توان آن را جایگزین کرد.
_ به دلیل پیچ شدن پایه ایمپلنت در فک، ایمپلنت مانند ریشه واقعی دندان عمل کرده و اجازه نمی دهد فرم صورت از بین برود.

نقش اصلاح طرح لبخند در بالا رفتن اعتماد به نفس

زیبایی مقوله ای است که با خود اعتماد به نفس بالایی را به همراه دارد. اشخاصی که صورت و ظاهر زیباتری دارند در جامعه موفق تر بوده و در برقراری رابطه با دیگران موفقیت بیشتری خواهند داشت. یکی از مهم ترین مواردی که باعث داشتن زیبایی و جذابیت بیشتر در انسان می شود داشتن لبخندی زیبا و دلنشین است. کسانی که دارای دندان های مرتب تر و زیباتری هستند به طبع لبخند جذاب تری را به همراه دارند و در برقراری ارتباط با دیگران از اعتماد به نفس بالاتری نیز برخوردار هستند. دندان ها نقش مهمی را در زیبایی چهره انسان ها برعهده دارند به طوری که دندان هایی که فاصله و اندازه مناسبی دارند زیبایی چهره فرد را در هنگام لبخند زدن و خندیدن چندین برابر می کنند. به همین دلیل اصلاح طرح لبخند یکی از مهم ترین روشها برای بالاتر بردن اعتماد به نفس اشخاص می باشد.

No Comments

Post A Comment

Call Now