رازهایی برای داشتن یک لبخند زیبا

رازهایی برای داشتن یک لبخند زیبا

یک لبخند زیبا، علاوه بر این که اعتماد به‌ نفس شما را بیشتر می‌کند. به شما احساس آرامش بیشتری در طول روز می‌بخشد. از این رو در ادامه برخی از راه­های داشتن یک لبخند زیبا ذکر شده است. تا با کمک آن‌ها بتوانید دندان‌های تمیز و مرتبی را داشته باشید.

استفاده از مسواک و نخ دندان

در طول روز به ‌طور دقیق و مرتب دندان‌هایتان را مسواک بزنید. مسواک کردن سبب ی­شود که مواد غذایی از لابه‌لا و روی دندان‌ها پاک شوند. تا دندان‌ها طول عمر بیشتری داشته باشند و شما در طول روز از یک لبخند زیبا بهره‌مند شوید؛ اما مسواک زدن به تنهایی نمی‌تواند سبب افزایش طول عمر و زیبایی دندان‌ها شود. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم .که حتماً در طول روز از نخ دندان و خلال‌ دندان نیز استفاده کنید. تا هیچ آثاری از مواد غذایی در لابه‌لا و کناره‌های دندان‌ ها باقی نماند.

کمتر کردن مصرف چای و قهوه

یکی دیگر از رازهای داشتن یک لبخند زیبا، کاهش مصرف قهوه و چای در طول روز می‌باشد؛ زیرا قهوه و چای سبب زرد شدن رنگ دندان‌ها می‌شود و باعث می‌شود که لبخندتان دیگر مانند لبخند سوپراستار‌ها  جذاب و زیبا نباشد. اما اگر دندان‌های شما زرد شده است، نگران نباشید. شما می‌توانید به یک کلینیک ویژه دندانپزشکی مراجعه کرده و اقدام به جرم‌گیری دندان‌هایتان نمایید. تا دندان‌های شما مانند گذشته از ظاهری جذاب و زیبا برخوردار شوند.

انتخاب مواد غذایی مناسب

درصورتی‌که در طول روز از میوه‌ها و سبزی‌ها استفاده نمی‌کنید. توجه داشته باشید که دندان‌های شما به مرور رنگ شفاف و زیبایی که دارند را از دست خواهند داد. بنابراین فراموش نکنید که استفاده از میوه‌هایی مانند سیب یا هویج و همین‌طور سبزیجات، علاوه بر هدیه یک لبخند زیبا، سبب افزایش سلامتی بدنتان نیز خواهد شد.

لبخند زیبا با کمک اصلاح طرح لبخند

اگر همه موارد فوق را برای داشتن یک لبخند زیبا رعایت می‌کنید، اما باز هم نمی‌توانید مانند سوپراستارها لبخند بزنید. اصلاح طرح لبخند در یک دندانپزشکی زیبایی شمال تهران ،می‌تواند یک لبخند بسیار جذاب و زیبا را به شما هدیه کند.

نکات قابل‌توجه در طرح لبخند

هنگامی که برای اصلاح طرح لبخند، به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می‌کنید. پزشک معالج باید دندان‌های شما را به خوبی معاینه کند. تا بتواند لبخند زیبا و جذابی را به شما هدیه کند. برخی از مهم‌ترین نکاتی که می‌بایست در اصلاح طرح لبخند به آن‌ها توجه شود. در ادامه برای اطلاع بیشتر شما ذکرشده است.

رنگ دندان‌ها

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام اصلاح طرح لبخند مورد توجه قرار می‌گیرد، چگونگی رنگ دندان‌ها می‌باشد؛ زیرا درصورتی‌که دندان‌ها با مواد سیاه‌رنگ پر شده باشد، باید مواد درون آن‌ها عوض شود. همچنین در صورت زرد بودن رنگ دندان‌ها، نیاز به انجام جرم‌گیری جهت درخشان شدن دندان‌ها وجود خواهد داشت.

تنظیم فاصله دندان‌ها

در هنگام اصلاح طرح لبخند، باید فاصله بین دندان‌ها اصلاح شود؛ زیرا فاصله بین دندان‌ها علاوه بر اینکه مواد غذایی را درون خود نگه می‌دارد. جذابیت لبخند شما را نیز از بین خواهد برد.

کاشت دندان

درصورتی‌که هر کدام از دندان‌ها از بین رفته باشد، حتماً در اصلاح طرح لبخند نیاز به جایگزینی دندان ازدست‌رفته وجود خواهد داشت. تا دندان‌ها به صورت مرتب و منظم در کنار یکدیگر قرار بگیرند.در اصلاح طرح لبخند، بدون این که درگیر فرآیندهای پیچیده ای مانند ارتودنسی شوید، با تکنیک‌های خاص و ویژه دندان‌ها مرتب می‌شود. همچنین در صورت وجود داشتن تیرگی و یا شکستگی در دندان‌ها، با کمک بهترین متخصص ایمپلنت می‌توانید مشکلات را برطرف کنید و با اعتمادبه‌نفس بالا در طول روز لبخند بزنید.

No Comments

Post A Comment

Call Now