کدام روش های اصلاح لبخند به دندانها آسیب می رساند؟

کدام روش های اصلاح لبخند به دندانها آسیب می رساند؟

اصلاح لبخند از پرطرفدارترین روش های زیبا کردن صورت است. با این روش افراد بیشتری به خصوص خانم ها صاحب دندان های بسیار زیبا و سفیدی می شوند.

اصلاح طرح لبخند

دندان یکی از اعضای مهم در صورت می باشد؛ و بسیاری از افراد در زیبایی و سفیدی دندان هایشان حساسیت بسیاری به خرج می دهند. اصلاح لبخند روش جدیدی برای کمک به شما در زیبایی دندان هایتان می باشد. با این روش شما می توانید دندان هایی بسیار زیبا و سفید داشته باشید. به خصوص خانم ها اهمیت زیادی به داشتن دندان های مرتب و سفید مثل صدف می دهند. اصلاح لبخند به معنی زیبایی دندان است که این نیز در نتیجه به معنی داشتن صورت زیبا می باشد. شما اگر می خواهید صاحب دندان های زیبا و سفیدی باشید در ابتدا به کلینیک ویژه دندانپزشکی مراجعه نمایید؛ و با بهترین متخصص دندان مشاوره کنید و برای اصلاح لبخند وقت بگیرید. تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی صاحب دندان ها زیبا و نیز صورت زیبا شوید. برای اصلاح لبخند روش های متفاوتی وجود دارد که متخصص شما بعد از معاینه دندان هایتان تشخیص خواهد داد کدام یک از این روش ها برای شما مناسب می باشد.

روش های اصلاح لبخند

لیمینت دندان یکی از روش های اصلاح لبخند می باشد. این روش به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم اجرا می شود. لیمینت دندان به صورت غیر مستقیم کیفیت بهتری دارد و دارای هزینه زیادی است. افرادی که پوسیدگی زیادی در دندان های خود دارد بهتر است از دیگر روش های اصلاح لبخند استفاده کند زیرا امکان دارد این روش به دندان هایش آسیب برساند در مواردی که دندان های تیره و یا کج دارید می توانید این روش را به کار ببرید؛ و از بهترین متخصص لیمینت کمک بگیرید. باید بدانیم که اصلاح طرح لبخند جنبه درمانی ندارد و فقط برای زیبایی دندان ها کاربرد دارد. از روش های دیگر بلیچینگ دندان است که باید توسط بهترین متخصص انجام شود تا عوارضی به همراه نداشته باشد و شما نیز باید بعد از اصلاح لبخند بیشتر به دندان هایتان توجه کنید. روش ایمپلنت دندان نیز موجب زیبای دندان ها شما می شود در این روش پوسیدگی اتفاق نمی افتد و این روش تاثیر بسیار خوبی در زیبایی دندان هایتان دارد. اگر به بهترین متخصص ایمپلنت مراجعه کنید دردی در این روش اصلاح لبخند مشاهده نخواهید کرد. با اینکه این روش هایی که گفتیم باعث زیبایی دندان هایتان می شود اما عوارضی نیز می تواند به همراه داشته باشد و معایبی داشته باشد؛ و برای اصلاح دندان کودکان باید به بهترین دندانپزشک کودکان مراجعه نمایید تا عوارض برای کودکان تان پیش نیاید.

معایب های اصلاح لبخند

ارتودنسی یکی از روش های اصلاح لبخند است که دندان های شما را مرتب می کند. یکی از مشکلات این روش این است که اگر متخصص مشاهده نماید که جا برای حرکت دندان وجود ندارد یک یا چند دندان سالم شما را  می کشد که این امر اصلاً خوشایند نمی باشد؛ و از دیگر مشکلات این روش این است که شما نمی توانید به راحتی مسواک بزنید و این باعث می شود که دندان هایتان رنگ عوض کنند… همچنین در مواردی احتمال جمع شدن جرم بر دندان های شما وجود دارد؛ و این در پوسیدگی دندان های شما اثر دارد. در روش بیلیچنگ دندان هایی که رنگ مناسبی ندارند را با استفاده از ماده شیمیایی سفید می کنند که در مواردی باعث پایین آمدن استحکام دندان های شما می شود. در روش ایمپلنت نیز برای پرکردن جای خالی از ماده ای استفاده می شود جیوه دارد و جیوه برای بدن مضر است.

No Comments

Post A Comment

Call Now