هزینه های اصلاح طرح لبخند چقدر است؟

هزینه های اصلاح طرح لبخند چقدر است؟

افراد زیادی در دنیا وجود دارند که آرزوی داشتن لبخندی زیبا با دندان های مرتب را دارند. امروزه این آرزو به واقعیتی کاملاً دست یافتنی تبدیل شده است. خالی بودن جای یک دندان همواره یکی از عوامل ظاهری زشت می باشد. ایمپلنت دندان در واقع نقش دندان مصنوعی شما را بازی می کند. ایمپلنت ها در واقع قطعاتی از جنس سرامیک هستند که توسط مهره ای در دهان بیمار قرار می گیرند. ایمپلنت دندان با توجه به شرایط و کیفیت مواد متغیر می باشد. در اینجا به نکاتی راجع به این روش اشاره می کنیم.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان

یکی از موارد مهمی که برای استفاده از روش ایمپلنت دندان باید به آن توجه کنید انتخاب یک کلینیک ویژه دندانپزشکی که دارای تجربه و تخصص کافی برای این کار باشد. ایمپلنت گذاری در واقع یکی از بهترین روش ها برای زیبایی ظاهری و ایجاد تناسب در صورت می باشد. در واقع متوسط هزینه ایمپلنت گذاری برای هر دندان در حدود 1 تا 3 میلیون تومان می باشد که تفاوت قیمت بابت مواد استفاده شده و کشور سازنده آن می باشد. وجود این دندان های مصنوعی در واقع به ایجاد چهره ای زیبا بسیار کمک می کند. هر یک از این دو روش با توجه به مواد استفاده شده و کشورهای سازنده آن و تکنیک های خاص پزشکی متفاوت می باشد. تجربه کافی دندانپزشکان در انجام عمل ایمپلنت دندان بسیار مفید موثر می باشد. ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش ها برای اصلاح طرح لبخند و ایجاد چهره ای زیبا می باشد.

روش های ایمپلنت گذاری

در واقع ماهیت عمل ایمپلنت گذاری استفاده از یک دندان مصنوعی به جای یک دندان طبیعی کشیده شده می باشد. در واقع پزشک معالج با استفاده از یک پیچ و مهره قسمتی از لثه شما را می شکافد و با استفاده از یک دندان مصنوعی که اغلب از جنس سرامیک می باشد بر روی لثه قرار می دهد. تجربه و تخصص کافی دندانپزشک در ایجاد یک ایمپلنت گذاری مناسب کمک می کند. ایمپلنت دندان به چند صورت انجام می گیرد که بستگی به شرایط بیمار دارد. ایمپلنت فوری، ایمپلنت یک مرحله ای و ایمپلنت دو مرحله ای از جمله روش های مختلف ایمپلنت گذاری می باشد. بازه های زمانی ترمیم و درمان در هر یک از این روش ها متفاوت می باشد.

نکات مهم در ایمپلنت دندان

همانطور که گفته شد رعایت بهداشت دهان و دندان در هنگام ایمپلنت از جمله نکات مهم این روش معالجه می باشد. به عنوان مثال اگر زدن مسواک در هنگام ایمپلنت برای شما مشکل است می توانید از روش های جایگزین برای تمیز کردن دندان های خود استفاده کنید یکی از این روش ها استفاده از دهان شویه می باشد. پس اتمام ایمپلنت برای ثابت ماندن دندان ها در همین حالت نیاز به انجام کارها و دستورات خاصی است که پزشک معالج شما توصیه های لازم را به شما می کند. سعی کنید این موارد را به درستی اجرا کنید تا نیاز به انجام ایمپلنت مجدد نباشد. در هر صورت هر بدنی در برابر تغییرات ناخواسته از خود مقاومت نشان می دهد که این موضوع باید به طور آهسته و پیوسته حل شود. ایمپلنت گذاری روش های بسیار گسترده و متنوعی دارد. این روش ها با توجه به شرایط ظاهری و سلامت افراد می تواند متغیر باشد. با توجه به تعداد دندان های مورد نیاز برای ترمیم، هزینه شما نیز بالا می رود.

No Comments

Post A Comment

Call Now